Tábor Kosáč 2011

16.07.2011 23:18

 

V pondělí 11.7. ve 3:00 ráno jsme vyrazili z domu na hlavák. Ve čtyry nám jel v lak na Planou a když už nám začala ta dovča,tak ať jsme na táboře co nejdřív. Kupéčko jsme měli jen pro sebe a tak jsem se natáhla nastavila budík a pokusila se aspoň trochu vyspat. V sedm jsme dorazili do Planý a jako na potvoru začalo pršet, jít osm kilásků a hned zmoknou jsem mi fakt nechtělo. Ale měli jsme štěstí z náměstí zrovna vyjížděl bus směr Křínov a tak jsem si  velkou část cesty užili v teple a suchu. Do tábora jsme dorazili kolem půl deváté a všichni spali a to jsme se těšila jak nás budou vítat. :-( Po chvilce se to začalo pomalu budit a tak začal i nás čtrnáctidenní táborový život.
 
Letošní táborovka byla na téma knížky Lavondyss les Mythago. Maníci se setkávali s různými nadpřirozenými bytostmi a za splněné úkoly získávali masky, které jim v závěrečné pokladovce pomohli odemknout různé kus lesa.  Mezi úkoly byl například běh s pochodní, stavba artefaktu, tvorba masek a následná přehlídka, střelba lukem a podobné...
Během tábora jsme taky cvičili různé divadelní kousky, které se pak hráli před rodiči. Improvizace, kde kluci hráli různá témata zpomaleně, zrychleně a normálně. Loutkové divadlo, kde převážně lvíčata a holky nacvičili s vlastnoručně vyřezanýma loutkami zveršovanou Dívčí válku. A převážně starší maníci nacvičili část prvního dílu Červenýho trpaslíka. 
Spoustu večerů jsem strávili u ohňů kde se hrálo na kytaru (občas čelo), zobali pišingry a hlavně zpívalo. Samozřejmě každou sobotu se konal velký oheň  (s rodiči a slibák).
Aby jsem nebyli jen na tábořišti vydali se maníci rozděleni na kluky a holky na rozdělené trasy, které večer končili u Černošínských rybníků. Tam jsem jim donesli jídlo a druhý den jsme měli pokračovat s nima, aby jsme se i my trochu prošli. Bohužel když jsem dorazili se mi udělalo krapet šoufl a po menší nehodě jsme se s hyenama ráno odpojili a vydali se zpět do tábora pořádně vyspat.
Na žádném našem táboře nesmí chybět hra zvaná číslovka( hráči mají na čele číslo a přečtěním jsou vybití) a tak i letos na ni přišla řada. Proti Plzeňákům jsme si zahráli nejdřív pyramidovou (tři týmy mají někde v okolí postavenou pyramidu a snaží se ji ubránit a zároveň zničit ostatní) a pak tábor proti táboru (Praha vyhrála :-)) 

S Plzeňákama jsme nakonec domluvili i sportovní dopoledne a tak jsme si dali mač ve fotbálku, softu, frisbee a prcci v přehazce.
Jelikož tři týdny je krátká doba,tak i tábor pomalu končil. A tak nadešla páteční pokladovka zakončena obří žranicí (grilovaná,kuřátka,pečené brambory,ovocný salát, čokoládové fony....). Sobotní bourání se slibovým ohněm a nedělní balení,uklízení louky a odjezd. Jelikož jsem vyrazili krapet později, tak i přes dost rychlé tempo nám vlak o minutu ujel, tak jsme mu zamávali a na dvě hoďky se natáhli před nádražím. Nakonec jsme kolem osmé dojeli do Prahy,kde už si rodiče vyzvedli děti. Tak snad zas za rok :-)
 
FOTKY ZDE
FOTKY UP
 

FILM ZDE!!!!