Procházka s Arámkem ve Stříbře

29.05.2011 23:31

 

 Jelikož naše tábořiště je pár kilásků od Stříbra, museli jsme si dát sraz s Ašíkovo bráškou Aramem. Kolem poledne jsme dorazili na náměstí, ale nadešel problém, jelikož mi ukradli foun, přišla jsem o většinu kontaktů a tak jsem čekala jestli se třeba Cipís neozve. Během čekání jsme si zašli na oběd K rybičkám, chvilku pobili u vody a nakonec  ještě na pivko do Restaurace u brány. Tam mě osvítil nápad a tak jsem napsala Káje o číslo. A ejhle během půl hoďky jsme vyrazili lesem a polem společně k vodě. Ve Mži se aussíci pěkně porochnili a Aší s Aramem konečně našli někoho s kým můžou do sytosti kecat. Oba tu hubu nezavřou :-) Před odjezdem jsem si zašli ještě na pivko a tak jsem mohli v klidu pokecat, protože všichni tři to zařízli pod stolem :-D