GRANÁTKA

07.11.2009 18:03

 6.-8.11.2009 -  místo aby jsme se vydali vystavovat, nebo se aspoň pokochat krásnými psy na MVP, jsme se radši se smečkou vydali na Granátku (již nepoužívaný zájezdní hostinec v Českém středohoří). V pátek jsme vyrazili z Masaryčky přes Lovosice a do Třebívlic kde se Granátka nachází. Po večeři se hráli různé hry a zábava byla v plném proudu. Ráno jsme se opět společensky bavili. Děti šli před obědem hledat granáty a mě zajímalo proč se furt hrabou v tý zemi a tak jsem se přidala a začala se hrabat taky. Odpoledne jsme konečně vyrazili na výlet po okolí. Cestou se hrálo spoustu her, já trénovala dogfrisbee a až za tmy jsme dorazili úplně padlí dom. Ani my nevadilo že jsem musela v noci dělat paničce zateplovací deku ve spacáku. Neděle se nesla v uchu pomalého uklízení, divadelní hry kterou si pro nás připravili děti a následné cesty domů. Takže když to shrnu. Byl to zase jeden super víkend a ani my nevadí, že jsem nemohla ostatním vytřít zrak na výstavě. Počkejte příště

FOTO ZDE