BRIGÁDA NA GIGANTOVCE

10.10.2009 18:08

 o víkendu 9.-11.10. jsem jeli na brigádu do Krkonoš. Jelikož tam je chata do které jezdí náš oddíl na zimu, museli jsme jet dělat dřevo. V pátek večer jsme měli sraz s Kyselinou v Holešovicích a odjeli autem směr Černý důl. Do dolu jsme do razili už za tmy a za strašný zimy. Naštěstí v chatě již bylo zatopeno a byl připraven čaj a pro zmrzlejší i rum. Během večera se začali sjíždět i další pracanti jak z oddílu, tak z letošního Fonsu. Bohužel jsem tam byla letos jediný pes, tak jsem si musela vystačit sama. Ráno jsme se nasnídali a vyrazili do lesa na soušky. Ze začátku jsem nosila malé klacíky, ale během chvíle jsem je stále zvětšovala, až jsem nakonec odnesla i strašně dlouhou zlomenou špičku od jedné poražené soušky. Během oběda jsem byla tak unavená, že mi ani nezbyli síly na ňáké loudění, tak jsem jen padla ke kamnům a spokojeně a zaslouženě usnula. Odpoledne jsme ještě odnesli pár soušek, ale jinak jsme se už jen váleli na zápraží a odpočívali. Večer se zpívalo, hráli různé hry a saunilo. V neděli jsme se rozhodli že se půjdeme projít na hřeben. Na chvíli se rozjasnilo, tak jsme toho chtěli využít, ale ve chvíli kdy jsme byli nahoře začalo krapet poprchávat, ale mi šli dál. Když jsme došli k chatě Mír tak začalo už dost solidně pršet. Rozhodli jsme se že se nebudeme vracet a tak jsme pokračovali zpět kolem Luční a Tetřeví boudy zpět na Gigantovku. Samozřejmě a jako naschvál ve chvíli kdy jsme opět sestupovali dolů pršet přestalo. Po zahřátí a usušení jsme se vydali na cestu zpět do Prahy. Doma jsem padla a prospala následující dva dny. Už se těším na zimu kdy tam pojedeme na lyžovačku a na běžky.